Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Перший варіант. Коли трапилася будь-яка помилка з нашого боку.

Ми твердо переконані, що ваше замовлення щоразу має бути ідеальним. Ми щосили намагаємося мінімізувати кількість помилок, постійно покращуємо операційні і технологічні процеси, але, на жаль, не застраховані від помилок, які залежать від людського фактору.

У разі, якщо ми помилилися — привезли вам неякісний товар або товар із поганим терміном, не додали щось у замовлення або ж помилилися інакше — ми за власний рахунок виправимо нашу помилку (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або зателефонувавши у контакт-центр.

Від наших клієнтів ми просимо тільки одного: якщо ми припустилися помилки з вашим замовленням, будь ласка, повідомте нам про це.

Нам дуже важливо знати про всі помилки, яких ми припускаємось, для того щоб максимально швидко виправляти їх і робити все можливе для того, щоб не припускатись їх у майбутньому.

Другий варіант. Коли помилки з нашого боку не було, а вам просто не підходить доставлений товар.

Тут теж все досить просто. Якщо з моменту купівлі до вашого звернення пройшло не більше 14-днів, товар не був у користуванні і не втратив товарний вигляд (збереглася оригінальна упаковка, немає пошкоджень і слідів користування), просто зателефонуйте нам. Ми заберемо невідповідний товар і повернемо вам кошти.

У разі, якщо ж товар був у користуванні, кожен випадок розглядається індивідуально. У таких випадках ми не можемо пообіцяти, що обов'язково зробимо повернення, але обов'язково намагатимемося знайти рішення, яке влаштує всіх.

Строки повернення і обміну:

- Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

За зворотню доставку товарів сплачує продавець.

Умови повернення для товарів належної якості

- Покупець має право повернути товар належної якості протягом 14 днів з дати покупки.

- Товар повинен бути без слідів експлуатації та з усіма збереженими оригінальними упаковками.

- Для повернення товару належної якості, зверніться до менеджера по номеру телефону, вказаному нижче.

Терміни, умови та порядок повернення товарів неналежної якості:

- Конкретні випадки неналежної якості включають брак товару, надходження невірного товару або наявність слідів експлуатації чи пошкодження при доставці.

- Покупець має право повідомити про виявлені недоліки

- Покупець має право повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з дати покупки.

Категорії товарів, які можна повернути:

Усі категорії товарів можна повернути протягом 14 днів з моменту покупки відповідно до чинного законодавства. Товар повинен бути в ідеальному стані без будь-яких слідів експлуатації, а також збереженим у первинній упаковці.

Не підлягають поверненню:

Немає обмежень для повернення товарів належної якості протягом перших 14 днів, якщо вони відповідають умовам вище.

При отриманні товару поштою:

- Перевірте упаковку: У разі отримання замовлення на пошті уважно огляньте упаковку. Якщо упаковка пошкоджена або протягнута, будь ласка, відмовтеся від отримання товару та повідомте нам.

- Перевірте кількість товару: Переконайтеся, що кількість отриманих товарів відповідає кількості, вказаній у вашому замовленні.

Перевірка якості товару:

- Перевірте зовнішній вигляд: Огляньте товар щодо очевидних дефектів, подряпин або інших пошкоджень.

- Перевірте розміри та виміри: Порівняйте розміри та виміри товару із зазначеними в описі на сайті.

Просимо уважно ознайомитись з характеристиками та інструкціями щодо використання цих товарів перед їх використанням. У разі виявлення нестачі або непридатності для використання, будь ласка, негайно повідомте нас.

Згідно з нашою політикою, повернення коштів буде здійснено протягом п'яти робочих днів. У разі неналежної якості товару вартість доставки буде покрита нами. Проте, у разі ситуацій, які потребують розгляду або відмови клієнта, він несе витрати на доставку.

Контактувати з приводу повернення за цим номером телефону: +380973203900

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.